arikanari23 Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Har du noen gang forestilt deg å trene et proffesjonelt fotball-lag, eller tenkt på hvor deilig det hadde vært å bli millionær? Managerleague er et spill hvor mulighetene er uendelige. Managerleague er et online fotballspill for tusenvis av mennesker, stort sett uansett hvor du befinner deg. Hovedtanken i spillet går ut på at du blir trener for ditt eget lag, kjøper og selger spillere, sender dem på treningsleierer, trener dem på de områdene du vil fokusere på, oppgraderer stadion, ansetter medhjelpere og mye mer. Som sagt, mulighetene er ubegrensede. Managerleague er det mest actionfylte spillet av dem alle, med 2 ligamatcher og to treningsøkter HVER DAG. En sesong varer en måned. Å spille treningskamper er en viktig del av spillet. Erfaringen til spillerne stiger og de blir bedre på forskjellige områder. Du kan utfordre folk og akseptere utfordringer til enhver tid. Bli med nå! Det vil ikke koste deg en krone og om få minutter vil du være i gang! Under har du linken til spillet: Managerleague
jaktogfiske Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Kjempebra! Du har gjort meg avhengig! Selv om mine interesser stort sett dekker jakt og fiske, har jeg en liten fotball inni meg. Dette spillet blir min nye hobby TAKK!
arikanari23 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 Så bra! Da er du bare en av litt over 15.000 som er avhengige
-Tord Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Har spilt ML i snart et år nå, men er for lat til å spille treningskamper hver dag, så jeg rykker aldri opp til 3. div. Et utrolig artig spill, men dersom du ønsker å kjempe i 1/2 div. må du regne med å bruke litt penger på det. Det som i hovedsak skiller det fra andre managerspill på nett er vel at du kan spille et enormt antall kamper på svært liten tid. Majoriteten av spillerne er fra Norge, og resten kommer stort sett fra resten av Europa. Det er et kjempebra spill, og utrolig bra tidfordriv, samtidig som du for en følelse av å ha oppnådd noe når du gjør det bra BTW, å si at mulighetene er uendelige er vel å ta i, ML er relativt begrenset når det kommer til features
arikanari23 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 Hvilket lag er du? Jeg er TBG Bylag! Apropos det med features; Spillet får jo nye ting hver sesong! De fornyer spillet hver sesong med nye features, så etterhvert blir nok spillet det beste på markedet Det er kanskje litt å ta i men... Men kamp imorra, må sette opp laget jeg
-Tord Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Link til laget i siggen min. BTW, du spiller i avdelinga til en jeg kjenner (Elverum IL)
arikanari23 Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Haha! Ok du får hilse han da:) Du hadde bra lag forresten
Villanden Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Genialt spill. er innom minst to ganger hver dag. flere også hvis jeg har tid. Har vel holdt på i snart ett år. Laget mitt Anbefales.
kizzykazz Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Managerleague, har vett med sia sesong 2. Har no gått forferdelig lei, og at eg brukte 100 kroner føler eg som eit tap Er innpå ein gang i månden, for at creditsa mine ikkje skal gå tapt
arikanari23 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 Managerleague, har vett med sia sesong 2. Har no gått forferdelig lei, og at eg brukte 100 kroner føler eg som eit tap Er innpå ein gang i månden, for at creditsa mine ikkje skal gå tapt 7781986[/snapback] Hei! Du kan sikkert sende meg noen creds hvis du har lyst! Jeg bruker dem hvertfall SKjønner ikke hvordan du har klart å bli lei jeg?
kizzykazz Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Hehe, etter 16 (?) sesongar, så oppdagar du det du og Nei, creditsa skal eg selge vidare for real-cash!
Villanden Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Hvor mye hjelper det å kjøre treningskamper ganske ofte egentlig? Går spillerne opp mye?
arikanari23 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Skrevet 25. januar 2007 Hvor mye hjelper det å kjøre treningskamper ganske ofte egentlig? Går spillerne opp mye? 7793598[/snapback] For å si det sånn. Hvis du spiller 250 treningskamper(det er max-grensa) så har du et stjernelag som kan matche de aller fleste
Villanden Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Takker. Da skal jeg starte med det. Trodde det bare hjalp til å få spillerne slitne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå