Gå til innhold

Managerleague - Det beste managerspillet på nett!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang forestilt deg å trene et proffesjonelt fotball-lag, eller tenkt på hvor deilig det hadde vært å bli millionær? Managerleague er et spill hvor mulighetene er uendelige.

Managerleague er et online fotballspill for tusenvis av mennesker, stort sett uansett hvor du befinner deg. Hovedtanken i spillet går ut på at du blir trener for ditt eget lag, kjøper og selger spillere, sender dem på treningsleierer, trener dem på de områdene du vil fokusere på, oppgraderer stadion, ansetter medhjelpere og mye mer. Som sagt, mulighetene er ubegrensede.

Managerleague er det mest actionfylte spillet av dem alle, med 2 ligamatcher og to treningsøkter HVER DAG. En sesong varer en måned.

Å spille treningskamper er en viktig del av spillet. Erfaringen til spillerne stiger og de blir bedre på forskjellige områder. Du kan utfordre folk og akseptere utfordringer til enhver tid.

Bli med nå! Det vil ikke koste deg en krone og om få minutter vil du være i gang! Under har du linken til spillet:

Managerleague

:thumbup:;):D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempebra! Du har gjort meg avhengig! Selv om mine interesser stort sett dekker jakt og fiske, har jeg en liten fotball inni meg. Dette spillet blir min nye hobby :)

TAKK! :)

Skrevet

Har spilt ML i snart et år nå, men er for lat til å spille treningskamper hver dag, så jeg rykker aldri opp til 3. div. :p Et utrolig artig spill, men dersom du ønsker å kjempe i 1/2 div. må du regne med å bruke litt penger på det. Det som i hovedsak skiller det fra andre managerspill på nett er vel at du kan spille et enormt antall kamper på svært liten tid. Majoriteten av spillerne er fra Norge, og resten kommer stort sett fra resten av Europa.

Det er et kjempebra spill, og utrolig bra tidfordriv, samtidig som du for en følelse av å ha oppnådd noe når du gjør det bra :love:

BTW, å si at mulighetene er uendelige er vel å ta i, ML er relativt begrenset når det kommer til features :hmm:

Skrevet

Hvilket lag er du? Jeg er TBG Bylag!

Apropos det med features; Spillet får jo nye ting hver sesong! De fornyer spillet hver sesong med nye features, så etterhvert blir nok spillet det beste på markedet :) Det er kanskje litt å ta i men...

Men kamp imorra, må sette opp laget jeg :D

Skrevet

Managerleague, har vett med sia sesong 2. Har no gått forferdelig lei, og at eg brukte 100 kroner føler eg som eit tap :p

Er innpå ein gang i månden, for at creditsa mine ikkje skal gå tapt ;)

Skrevet
Managerleague, har vett med sia sesong 2. Har no gått forferdelig lei, og at eg brukte 100 kroner føler eg som eit tap :p

Er innpå ein gang i månden, for at creditsa mine ikkje skal gå tapt ;)

7781986[/snapback]

Hei! Du kan sikkert sende meg noen creds hvis du har lyst! :p Jeg bruker dem hvertfall :thumbup:

SKjønner ikke hvordan du har klart å bli lei jeg?

Skrevet
Hvor mye hjelper det å kjøre treningskamper ganske ofte egentlig? Går spillerne opp mye?

7793598[/snapback]

For å si det sånn. Hvis du spiller 250 treningskamper(det er max-grensa) så har du et stjernelag som kan matche de aller fleste :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...