Gå til innhold

Trenger tips til videoredigeringsprogram.


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et videoredigeringsprogram som er best til formålet mitt:

 

Jeg har rundt 250 avi filer på 150mb. Av disse skal jeg ta ut mange små scener på 5-60 sekunder og klippe de sammen til en film. Dette er jo ganske enkelt og jeg tenkte jeg kunne bruke windows movie maker (er ikke akkurat noen proff film), men det tar så utrolig lang tid å laste inn en av avi filene.

 

Så hvilket videoredigeringsprogram går det hurtigst å loade en 150mb avi fil, klippe ut en liten del og lime inn i et annet prosjekt?

 

Kan gjerne være gratis, men funker å betale også. Foretrekker om det er rimelig enkelt å sette seg inn i.

 

Takk for hjelpen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv Pinnacle Studio 10 Plus.

Det har alt du kan drømme om og er proffesionelt også.

Jeg har laget en reklamefilm i det og det fungerer yppelig med og lage scener, tekster, brenne osv...

 

Det stiller absolutt til dine krav :thumbup:

 

Du får kjøpt det i alle teknikk og fotobutikker.

 

5 Stars :thumbup:

7791881[/snapback]

 

Synes ikke du kan kalle pinnacle studio for et proffesjonelt videoredigerings program, jeg brukte det før men synes det hvar alt for ustabilt. byttet til avid liqid (er ikke sikker på om det er sånn det skrives) og det er en del mere proffesonelt en studio.

Lenke til kommentar

Nå spurte @daniel89j etter et redigeringsprogram som gjerne kunne være gratis, så jeg tror ikke et program som Premiere Pro til rundt 9000 kr er av så stor interesse.

Da er det litt mer intelligent å foreslå Adobe Premiere Elements, Magix eller Ulead Videostudio 10, som alle er i en anstendig prosklasse, altså godt under 1000 kr. - og trolig også langt mer stabile enn Pinnacle Studio. Men nå har jo @daniel89j allerede bestilt Pinnacle Studio, så dette er kun av akademisk interesse.

Endret av Rocambole2
Lenke til kommentar
nja,, det kommer jo litt an på han da.. Det er mangen som får 10k i uke\mnd lønn av foreldra sine :D Jeg bare poengterte fakta.

7839727[/snapback]

 

 

Er det??

Ting har endret seg ser jeg, eller så er du bortskjemt.

7840035[/snapback]

Jeg nei. men jeg kjenner noen som får det...

Lenke til kommentar
Prøv Pinnacle Studio 10 Plus.

Det har alt du kan drømme om og er proffesionelt også.

Jeg har laget en reklamefilm i det og det fungerer yppelig med og lage scener, tekster, brenne osv...

 

Det stiller absolutt til dine krav :thumbup:

 

Du får kjøpt det i alle teknikk og fotobutikker.

 

5 Stars :thumbup:

7791881[/snapback]

 

Synes ikke du kan kalle pinnacle studio for et proffesjonelt videoredigerings program, jeg brukte det før men synes det hvar alt for ustabilt. byttet til avid liqid (er ikke sikker på om det er sånn det skrives) og det er en del mere proffesonelt en studio.

7838793[/snapback]

,

 

å kalle pinnacle usærriøst og avid særriøst er litt motsigende. med tanke på at pinnacle6 er forfølgeren til avid7;) samme program. ny eier

Lenke til kommentar
å kalle pinnacle usærriøst og avid særriøst er litt motsigende. med tanke på at pinnacle6 er forfølgeren til avid7;) samme program. ny eier

7922438[/snapback]

 

Kan ikke se at noen har kalt noe som helst "usærriøst" eller "særriøst" . Derimot har det blitt påstått at Pinnacle Studio ikke er profesjonelt, og det kan vel ikke herske noen tvil om at det neppe finnes noen som i jobbsammenheng bruker Studio til å redigere.

Lenke til kommentar
Prøv Pinnacle Studio 10 Plus.

Det har alt du kan drømme om og er proffesionelt også.

Jeg har laget en reklamefilm i det og det fungerer yppelig med og lage scener, tekster, brenne osv...

 

Det stiller absolutt til dine krav :thumbup:

 

Du får kjøpt det i alle teknikk og fotobutikker.

 

5 Stars :thumbup:

7791881[/snapback]

 

Synes ikke du kan kalle pinnacle studio for et proffesjonelt videoredigerings program, jeg brukte det før men synes det hvar alt for ustabilt. byttet til avid liqid (er ikke sikker på om det er sånn det skrives) og det er en del mere proffesonelt en studio.

7838793[/snapback]

,

 

å kalle pinnacle usærriøst og avid særriøst er litt motsigende. med tanke på at pinnacle6 er forfølgeren til avid7;) samme program. ny eier

7922438[/snapback]

 

Hvor har jeg skrivd at noe er useærriøst??

 

Desuten snakker jeg om pinnacle STUDIO og avid Liquid Edition, som en annen også skreiv.

Endret av ole-kr1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...