nesgivdul Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Når jeg prøver å kjøre The Settlers IV på win XP pro, får jeg følgende feilmelding Software 3D: Error initializing graphic interfare Hardware 3D: Error initializing graphic interfare Jeg har forsøkt å både legge inn XP og selve spillet på nytt flere ganger, men ingenting skjer. Jeg har også googla og funnet frem til den patchen som skal fjerne både kompatibilitetsproblemer og fatal error-problemer: http://files.filefront.com/Settlers_IV_v10...;/fileinfo.html Men det fungerer fremdeles ikke. Er det noen som har noen råd? ..synd å være så utrolig avhengig av et spill...
Turboleif Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Spilte det igår her, uten noe slags patch for XP. Men du kan jo prøve å høyreklikke på exe. fila også prøve å sette inn kompatibilitetsmodusen til Windows 98 og se om det funker.
Håvard Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Har ingen problemer med å spille det i XP. Prøv med nye skjermkort-drivere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå