PerPastill Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 (endret) Hei, En av mine mest brukte egenskaper på den nå erstattede w800i'en, var lyset. Altså "lommelykta". Den fungerte supert, og jeg har nå lett ganske lenge på min Nokia N73 (som forøvrig virker veldig treg i forhold!), men den eneste løsningen jeg har nå er å åpne kameraporten, vente 167 sekunder på at kamerasoftwaren får sneglet seg opp, og så må jeg velge video evt. stillbilde og holde bildeknappen delvis inne. Ikke akkurat like elegant som på SE w800i'en. Det er sikkert en bedre måte å gjøre dette på? Takk for tiden din. Endret 20. januar 2007 av PerPastill
hojohansen Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Du kan bruke spoton et prog som lar deg bruke kamera eller skjerm som lomelyk, har ikke prøvd den selv... http://www.outbank.de/index.php?id=29#c230
Ola92 Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har et program som heter Torch på min K800i som aktiverer lyset (det røde, ikke blitzen) uten at du trenger å starte kameraet. Det finnes vel noe snt til en Symbian telefon son f. eks N73?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå