inaktiv000 Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Hei, er litt lei av Windows sin måte å håndtere filkopiering på. Dersom noe feiler, stopper den (gjerne uten forvarsel), og man vet ikke hva som er kopiert og ikke. I tillegg stopper den opp ved hvert eneste spørsmål, istedet for å kopiere videre og vente på input. Finnes det et program som gjør denne jobben bedre? Har tidligere brukt Total Copy, men er ikke helt fornøyd med programmet (utvikles ikke lenger, har klikket noen ganger)
Arcus Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Jeg bruker Total commander og Free commander Total commander er min favoritt, og har mange muligheter utover det å kopiere filer. Renaming av større antall filer, sammenligning av kataloger , ftp programvare innebygd m.m Last ned trailversjonen å prøv, men ikke noe tvil hos meg at det var verdt $34
inaktiv000 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Skrevet 20. januar 2007 Takk Kunne du forklart mer om forskjellene mellom Total- og free?
inaktiv000 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Skrevet 20. januar 2007 Free commander brukte Windows sine kopieringsrutiner såvidt jeg kunne se, altså ubrukelig for mitt formål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå