Gå til innhold

TES: Elder Scrolls IV: Shivering Isles. PS3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
We have received official word from Bethesda:

"To answer your question, we do intend to release Shivering Isles for PS3 at some point this year, but I don't have a date I can give you for that right now."

Bare så det er sagt :)

KildeLink

Skrevet
Spillutviklere har som regel kjøpt inn sitt faste verktøy å utvikle med og så kan de enkle porte spillene til ulike konsoller. Problemet er at PS3 sin arkitektur er rimelig avansert og krever at man spesiellt utvikler for akkurat den konsollen egentlig. Har ingenting med at det er dårligere, alle med litt logikk skjønner at PS3 er ganske så mye mer kraftig enn Xbox360. Oblivion er jo ikke i nærheten av andre spill som kommer til PS3, så det er mer enn nok kraft å ta av.

7762989[/snapback]

:!:

Hvem har best skjermkort igjen?

:p

Skrevet

Eneste måten til å få Oblivion til å kjøre akseptabelt med full eyecandy, er med Geforce 8800GTX. Tror aldri dette spillet kommer til å kjøre bra på PS3. Kjører i beste like dårlig som på 360en.

Skrevet

Herlighet.

Trudde det var opplest og vedtatt at det som skapar ekslusivar er PENGER.

Microsoft har openbert kjøpt den som en timed exclusive til 360 på konsollsida.

Men at den kjem ut til Ps3 er eg rimeleg overbevist om, sjølv om eg ikkje ser på dette som det største tapet.

Og når det gjeld frameraten, så er Ps3-versjonen grafisk overlegen 360-versjonen, med nokre nye shaderer og bedre teksturar i bakgrunnane.

Noko seier meg at dei ikkje ville ha inkludert dette viss det førte til dårlegare framerate enn den som er i 360-versjonen.

Personleg trur eg på ein betre framerate, ganske enkelt på grunn av at det er meir tid til optimalisering. :)

Skrevet

Nå skal det vel ikke så mye til for å bedre framraten fra 360en :p

Men for et forbanna dritt spill, mest oppskrytte spillet som kom i 2006 :p

Skrevet
Herlighet.

Trudde det var opplest og vedtatt at det som skapar ekslusivar er PENGER.

Microsoft har openbert kjøpt den som en timed exclusive til 360 på konsollsida.

Men at den kjem ut til Ps3 er eg rimeleg overbevist om, sjølv om eg ikkje ser på dette som det største tapet.

Og når det gjeld frameraten, så er Ps3-versjonen grafisk overlegen 360-versjonen, med nokre nye shaderer og bedre teksturar i bakgrunnane.

Noko seier meg at dei ikkje ville ha inkludert dette viss det førte til dårlegare framerate enn den som er i 360-versjonen.

Personleg trur eg på ein betre framerate, ganske enkelt på grunn av at det er meir tid til optimalisering. :)

7776365[/snapback]

Overlegen? Du for det til å høres ut som spillet ser milevis bedre ut på PS3, men det gjenstår da virkelig å se hvor stor forskjell det blir. Men at det blir bedre er vel helt klart da de har jobbet et år ekstra på optimalisere grafikkmotoren og fordi det kommer på en maskinvare som er et år yngre.

Nå synes jeg ikke at det var selve frameraten som var problemet med Oblivion på 360, men det var den dårlige bruken av harddisk cachen som førte til små pauser ute i naturen. Men det hindret meg ikke i å bruke 100timer++ på spillet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...