jealei Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hei instalerte den nyeste verson av daemon tools, og merka da jeg restartet pcen at det har kommet en funksjon som heter automount, og siden jeg har backupen av bf2142 liggende i en virtuell dvd drive hele tiden så starter autoplayen av bf 2142 hver gang jeg restarter pcen, det synes jeg er irriterende så derfor huker jeg av automount men den kommer på igjen hver gang jeg restarter.
exin89 Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hos meg så er det sånn at den ikke mounter når den starter, den bare er i "dvd" driven hele tida uten at det skjer noe. Du kan jo disable autorun da, så slipper du at det alltid popper opp sånne ting hver gang du putter inn en cd, og heller trykke på cdrom for å installere ting, istedenfor å vente på autorun tingen skal komme automatisk.
jealei Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Skrevet 20. januar 2007 åssen gjør man det? det var sånn hos meg også før jeg oppdaterte da bare lå den der og var klar til start, men nå starter den autorun dritten hver gang jeg restarter pcen
exin89 Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Husker ikke, Har på automount her også, jeg bruker 4.06 versjonen, men jeg har brukt 4.08 og hadde ingen problem med det der heller. Virker ikke som det er i d-tools problemet ligger. Det virker som om windows kjører autorun på den disken. Prøv å putte i en CD i cd rom'en din og se om den også autokjører når pcn skrur seg på.
jealei Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Skrevet 20. januar 2007 Hei prøvde og restarte pcen med en film i dvd driven, det var bare bf 2142 som lå i den virtuelle som autorunna
exin89 Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Ok du kan jo disable autorun i windows sånn at hvis du putter noe i CD'romen som DVD film eller et spill e.l. Ikke starter av seg selv, men at du må starte det selv. Hvor du gjør dette veit jeg ikke helt.
toretors Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx Den lar deg fjerne autoplay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå