Gå til innhold

Erfaring med ProZyme pulver?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener at du burde lese stickyene om kosthold og kosttilskudd, finne ut hva du selv trenger og hvordan du kan få mest mulig i deg gjennom maten. Når du har trent en stund og erhvervet mye kunnskaper og en del mer erfaring kan du vurdere tilskudd. ProZyme er bortkastede penger for en på 15 år som ikke har trent lenge.

 

Ta Tran eller liknende produkter, og få morra di til å lage mye mer og sunnere mat. Kanskje du kan lese deg opp litt og forstå hva som er sunt (og ikke minst hvorfor) og lære familien din litt nyttige tips også. Det er koselig å kunne dele nyttig kunnskap, særlig til de man er glad i, dersom de er interessert i å lytte. Og kosthold faller under kategorien "nyttig kunnskap" for min del hvertfall.

Lenke til kommentar
Helt enig, føler jeg kan forlite innenfor faget, og jeg har en del igjen å lære før jeg prøver meg på sånne ting.

7760131[/snapback]

Les litt om det og husk å les negative artikler og positive. Når du ikke vet hva det gjør er det ikke så veldig mye vits. Broren min ville starte med Kreatin når han begynner å trene om 1mnd tid, men heldighvis fikk jeg forklart han hva det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...