Gå til innhold

Problemer med XP SP1


Grums

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem her. Jeg provde aa legge inn SP1 paa XP her om dagen, men IE klikket saa jeg maatte avbryte installasjonen. Jeg la merke til at den tok horribelt mye plass, men gjorde plass paa HD'en min ved aa fjerne litt programvare. Deretter provde jeg aa innstallere det igjen, men den tok absolutt all plass, og jeg maatte avbryte igjen.

 

Saa naa sitter jeg med en HD uten plass, og lurer paa om noen vet hvor SP1 legger seg hen pa HD'en. Jeg tror jeg har funnet dette selv, men er ei sikker. Etter aa ha sjekket WinUpdate Loggen og sammenlignet error tidspunktet paa et par store kataloger paa c:windows saa har jeg funnet ut at klokkeslettet stemmer akkurat. Katalogene heter LastGood og LastGood.tmp og er paa ca 500-600MB tilsammen. Kan jeg slette disse uten problem??

 

Dette ble en lang post. Haaper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-28 16:19, skrev MadMike:

Aner ikke, men er ikke SP2 kommet ut? Og du bør ikke instalere SP1 på en cracka win verson...


 

hvor for ikke?

 

Så lenge du har kjøpt orginal winxp så er det ingen problemer.

 

Vis du først installerte med en pirat versjon.

 

Det du gjør er å hente ned et prog fra M$ som kan forandre Cd key på pirat versjonen og så skriver du inn den nye orginale cdkey så virker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...