amplizz Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har redigert en film som må brennes til dual-layer plater, da singleplater er for små.. Filmen er gjort "DVD-klar" i DVD Maestro, der jeg blant annet har lagt inn dual-layer break. Men jeg får ikke brent ut filmen i programmet fordi det sier filmen er på 8,9 GB, men etter kompiling ligger den egentlig bare på 8,1GB. Altså, jeg må brenne med f.eks. Nero.. Men her får jeg ikke valgt for dual-layer break'en skal være.. .lay-filen vil ikke Nero godta, så her blir bare video brent i begge lagene uten noe alternativ for å velge hvor det skal bli skifte.. Så det jeg lurer på er om man ikke behøver velge sånt i Nero? Blir denne pausen automatisk? Eller er det andre måter/program man kan gjøre sånt? Tidligere når jeg gjorde dette med Nero uten å velge break-point, funket ikke DVD'en på alle DVD-spillere..
Heia Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Åpne Ifoedit...Lag en ISO fil....Brenn så med DVDDecrypter..
amplizz Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Okei. Men.. Noen forslag til hvordan jeg gjør det? Aldri brukt Ifoedit før...
Heia Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Når du åpner ifoedit, nederst til venstre trykk open, så velger du VIDEO_TS.ifo fila du har lagd, trykk så på Tools øverts til venstre, og velg så Create Image.. Endret 19. januar 2007 av Heia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå