Khaffner Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 jeg holder på med et lite prosjekt hvor jeg skal bygge en 80 watts gitar/bass forsterker. jeg har liste over alt jeg trenger, bortsett fra strømforsyning. mine krav er: skal klare ca 12V 7.5-8.0 A stillegående veie relativt lite og helst være liten, men det er ikke SÅ viktig. prisgrensa er jeg usikker på, bare tips meg om noen billige.
Khaffner Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 tenkte egentlig på strømforsyninger til pc, og jeg har lett på elfa, men jeg kan jo lete litt mer på elfa. noen anbefalinger til pc-strømforsyninger?
s13 Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Ok, tror de aller fleste pc strømforsyninger burde takle det der uten problemer.
Khaffner Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 hentet en gammel 250W strømforsyning fra en gammel DELL. jeg trenger egentlig bare 12V kontakten(e), og den grønne og en svart ledning(spiller det noen rolle hvilken svart ledning jeg bruker?) i hovedkortkontakten så jeg kan få koblet til en bryter, siden det ikke er en bakpå hva skal jeg gjøre med alle kablene jeg ikke trenger?
antilope118 Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 hva skal jeg gjøre med alle kablene jeg ikke trenger? 7757301[/snapback] klippe de av og forsegle de.. (eller opne kabinettet ti psu'en og lodde de av..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå