bergen Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hei! Jeg skal snart ha ny bærbar og har bestemt meg for en Dell. Om jeg velger Inspiron eller XPS kommer an på størrelsen på kontoen da den skal bestilles, men det blir en av disse. Det jeg lurer på er om noen vet om Dell kommer med nye versjoner av disse eller "oppgraderer" modellene i nærmeste fremtid? Jeg tenker da først og fremst på integrert web cam og større/fler harddisker. Liten vits i å kjøpe nå om de kommer med noe nytt om en måned selv om utviklingen aldri stopper.
ventle Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 XPS M1710 er jo gått ut av sortimentet så det kommer nok en oppfølger til denne i løpet av våren. Mulig dell venter på Santa Rosa før de lanserer den, santa rosa-brikkesettet påstås jo å øke gi C2D-prosessorer langt bedre ytelse.
Thyrfing Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Eneste jeg vet er at 8800 ble utsatt til tredje kvartal i år pga den utvilket høy varme, kan jo henne at de driver å lager et nytt chassi til dell xps serien så det kommer en ny der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå