Myou Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Hei. Hva må jeg bruke for å ta screenshot av video?
Torbjørn T. Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Du har eit par ulike val. Du kan bruke Print screen-tasten på tastaturet, men då må du fyrst gå inn i skjerminnstillingane og skru av hardware akselerasjon. Høgreklikk på skrivebordet --> Eigenskaper, under fanen Innstillinger trykker du Avansert, og i vinduaget som kjem opp ser du under fanen som på engelsk heiter «Troubleshooting» (veit ikkje kva den heiter på norsk), og drar spaken der heil til venstre. Trur det i Windows Media Player er slik at om ein trykker Ctrl + I so tek ein printscreen av kun videoen, ikkje resten. I desse tilfella kan ein so gå inn i eit biletbehandlingsprogram, som Paint, og lime inn. Om du bruker VLC, vil hurtigtasten Ctrl + Alt + S automatisk lagre eit skjermskot av videoen i Mine Bilder i Mine Dokumenter. Media Player Classic bruker hurtigtasten Ctrl + I, eventuelt File --> Save Image, og då vil ein kunne velge kvar ein vil lagre.
Myou Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Altså, tenkte mer på å ta screenshot av cinematic på TBC prøvde å ta opp videoen med SnagIt 8, men den ble nokså laggete, og bildet var relativt veldig dårlig. Vet ikke om det er så enkelt å få tatt bilde på ett spill jeg
Torbjørn T. Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Eg har ingen aning om kva «cinematic på TBC» er. Vil du ta opp video eller berre eit skjermskot? Det vanlegaste programmet for videoopptak av spel er, slik eg forstår, Fraps.
Myou Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 åja, trodde du viste det jeg hehe, videoen på The burning crusade spillet, som man kan velge å se før man logger inn, og jeg hadde tenkt å ta screenshot av det, sånn var det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå