tomvang Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Hei gamere! Jeg har rundet Rainbow Six på "Realistic" men for ikke belønningen for det? Flere som har problem med det? Hva kan være feil? Tommy (HazardSpider) (ja, jeg er glad i edderkopper
faldmo Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 (endret) sikker på at du var på xbl da du klarte det? at du hadde signet etc? Endret 18. januar 2007 av Faldmo
bas Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Er en av mange bugs i dette spillet.Les litt rundt på xbox.com og ubisoft forumene så ser du det er flere i samme båt.Ikke stort man får gjort med det tror jeg
Kjeksmestern Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Det er et velkjent problem at spillet resetter difficultien til normal når man booter spillet på nytt. Dette skjer veldig ofte, bare sikt på en fiende så ser du hva du spiller på Anbefaler å gjøre et og et chapter før man skrur av, så velger man det chapteret man har kommet til manuelt.
This is Thomas Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Jeg fikk ihvertfall achievementen når jeg runda det på realistic. Jeg bare spilte det fra start til slutt, ikke i en omgang da selvfølgelig, men over flere dager.
Shoxx Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 er kanskje et toalt nabb spørsmål,men hva er belønningen da? noen som vil fortelle det? Jeg er absolutt ikke gamer nok til og greie spillet på realistic uansett.. Greide det på det letteste,og synes det var utfordring nok
Kjeksmestern Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 er kanskje et toalt nabb spørsmål,men hva er belønningen da? noen som vil fortelle det? Jeg er absolutt ikke gamer nok til og greie spillet på realistic uansett.. Greide det på det letteste,og synes det var utfordring nok 7762969[/snapback] en achievement, selvfølgelig Den er verdt 100 GS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå