Darth Reidar Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg har følgende konfigurasjon Asus P5B Intel Core2Duo 6300 2GB OZC PC6400 DDR2 XFX 7950GT 512MB PCIe Soundblaster Audigy 2ZS Windows XP Home SP2 (inkl alle oppdateringer) Jeg har siste versjon av BIOS til hk og versjoner av drivere. Alt jeg får se er splashscreen til BF1942, mer skjer ikke. Ingen prosesser henger i minnet heller. Jeg har forsøkt WinLauncher ved å velge bare 1 core, samt en patch som jeg fant her Diskusjon.no relatert til noe "timing" funksjoner i WinXP. Så hvis noen har tips hadde det vært fint, for det frister veldig med BF1942 igjen.
Steina Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Riktig plassering er vel; Forum > Spill > Spillforum - for de mest omdiskuterte > Battlefield Men har du prøvd å avinstallere spillet, slette alle filer som ligger igjen, og installere spillet pånytt på en annen plassering? Siste patch av spillet regner jeg med du har installert? Prøv å start spillet før og etter patching når du reinstallerer. Hvis ikke dette hjelper, prøv å legg inn skjermkortdriver, og\ eller directX 9.0C pånytt.
Darth Reidar Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Feil del av forumet? Ok da flyttet den nå. Jeg har siste patcher inne på BF1942 ja. V1.61b. Skal sjekke litt mer når jeg kommer hjem i dag.
osmoen Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Har selv hatt tilsvarende problem etter patching til siste versjon. Gjort meg klar til action og fyrer opp spillet, får splashscreen som deg og faller ut til skrivebordet uten at prosesser henger igjen. Løsningen for mitt vedkommende var ganske enkelt å installere en crack ettersom spillet ikke oppdateres lenger. (Mini-)Image hadde ingen nytte da dette blir som å bruke CD. Om dette strider mot retningslinjene beklager jeg det, men det er eneste løsning som funker hos meg, mulig det må til hos andre også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå