scand Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Har en Maxtor 52049u4, som jeg skal endre partisjonering på, men dette går ikke. Har den som slave, bruker XP-SP2 på maskin. Disken blir market med 54MB under min datamaskin, men på disken står det 20,4 GB, hvordan får jeg formattert denne til rett størrelse i Fat32 feks, skal legge inn XP på disken siden og få firgjort den andre.
Evilman Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 du kan prøve gode gamle fdisk. diskett kan du hente på www.bootdisk.com for en helt vanlig w98. putte denne i maskinen vente til den laster skriv fdisk og følg instruksjonene.
scand Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 du kan prøve gode gamle fdisk. diskett kan du hente på www.bootdisk.com for en helt vanlig w98. putte denne i maskinen vente til den laster skriv fdisk og følg instruksjonene. 7748375[/snapback]
scand Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 dette funket når jeg koblet fra hoveddisken og bare lot "ny" disk være tilkoblet. Takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå