Gå til innhold

Noen casual-spillere med TBC-erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha spilt meg opp til lvl 60 i løpet av et halvt år, med 5-mans/10-mans instancer og sosial questing i 2005 begynte jeg å gå lei av WoW. Tok meg noen turer i MC osv. men ble fort lei av at det tok sinnsykt mye tid å komme seg gjennom de og de andre alternative lvl 60-tingene å gjøre (endeløs reputation og instance-farming). Det jeg likte med WoW var å gjøre quester i grupper, samarbeide, og gjøre 5-mans/10-mans instancer - stikke innom en time eller to annenhver dag.

Er det noen casual-spillere her som har testet Burning Crusade? Hva synes dere om det? Er det verdt å kjøpe - eller er det bare mer hjernedød farming?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på at du liker å queste og gjøre 5 mans run til instancer, så kan jeg anbefale deg å kjøpe tbc. men hvis du ikke liker endeløs grinding så kan du ikke håpe på å bli lvl 70 den første uken ;)

Skrevet

Jeg var vel i samme situasjon som deg.. Spilte ca. 5 måneder opp til lvl 60. Gjorde Stratholme, Scholomance, Blackrock Spire for T0 utstyr og begynte så såvidt på MC, Onyxia etc.. Men det ble for mye ork.. organisering av 40 mennesker.. holde av tid.. så ikke få plass, vente nok en uke.. og 5-6 konkurrenter om hvert item, raid-points auksjon etc.. Og jeg klarte ikke helt å se poenget. Så etter 5 måneder og drøye 30 døgn playtime ble det pause i 14 måneder.

Men BC er gøy.. stemningsfult, nye 5-manns instances som skal bli bra, nye items som gjør at du kan bytte ut det meste av det du har i løpet av kort tid (vil jeg tro) etc.. underholdning i et par-tre måneder tror jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...