Teigster Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Hei! Etter oppdateringen til Steam som kom for noen dager siden ville det ikke starte. Da den var ferdig med å oppdatere kom det opp en Error melding: Steam.exe (main exception): Unable to start Steam Engine: *SteamStartEngine(0x12e8b8) failed with error 200: Connection Reset, WinSock Error 10054 "Connection reset by peer" Jeg både reinstallerte Steam og fjernet alle filene utenom Steam.exe og SteamApps. Så prøvde jeg på nytt. Da kom timeglasset opp i noen millisekunder og INGENTING annet skjedde. Jeg sjekket Windows Oppgavebehandling og ifølge den så kjører Steam allerede. Hjelp?
gardso Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Etter siste oppdatering vil ikke steam starte hos meg heller. Får verken error melding eller beskjed på noen måte. Steam starter i følge oppgavebehandling, men det skjer ingenting. Noen som har løst dette problemet?
neadii Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=602282
Teigster Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Jeg har gjort det tusenvis av ganger...
Christ0pher Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Prøv å logge ut, for å så logge inn igjen. Eller prøv å reisntaller steam. Det budre egentlig fungere
Teigster Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Skrevet 20. januar 2007 Jeg formaterte pc'en og da fungerte Steam...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå