Gå til innhold

Launch options i CS


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg Har ett Problem i Counter Strike 1.6!

Jeg skrev -noforcemaccel i Launch Options, og etter det ble hele sprayen fucked up! Når jeg skal spraye så henger den seg, og stopper! så starter den opp igjen 2 sec etter! Noen som vet åssen jeg får fixa det, og evt RESET'a Launch Options!?

 

 

ps! Har Prøvd Og Avinnstallert steam og CS MANGe ganger! Not Work! =\

 

Funker det viss jeg kjøper nytt CS!?

 

 

MVH en Frustrert CS spiller! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle kan poste feil. Om nokon oppdagar ein feilpost, er det bare å rapportere tråden. Då vil ein moderator flytte den til rett kategori. Diskusjon i tråden om at den er feilposta hjelper ingen, verken trådstartar eller andre som har interesse av tråden.

 

Eg flytter tråden til CS-kategorien no. Då trådstartar er heilt ny på forumet vil eg anbefale han og ta seg ei runde rundt på forumet og bli kjent med dei mange kategoriane vi har. Det er ikkje så lett å få oversikt med ein gong. Og skulle det vere noko du lurer på, kan du alltids sende ein PM til ein mod. :)

Lenke til kommentar
Hei! Jeg Har ett Problem i Counter Strike 1.6!

Jeg skrev -noforcemaccel i Launch Options, og etter det ble hele sprayen fucked up!  Når jeg skal spraye så henger den seg, og stopper! så starter den opp igjen 2 sec etter!  Noen som vet åssen jeg får fixa det, og evt RESET'a  Launch Options!?

 

 

ps!  Har Prøvd Og Avinnstallert steam og CS MANGe ganger! Not Work! =\

 

Funker det viss jeg kjøper nytt CS!?

 

 

MVH  en  Frustrert CS spiller! :(

7743534[/snapback]

 

Fjerner det fra Launch options? :p du trenger i alle fall ikke å kjøpe ny CS acc, men prøv å reinstaller steam, hvis alt annet feiler. Det skal fikse det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
weeeeeell, det skal holde å bare fjerne det fra launch options uten å reinstalle steam, hvis det fortsatt er fucked etter å ha gjort både og ligger problemet et annet sted.

7757102[/snapback]

Mulig han burde sjekke om noen endringer har skjedd i registeret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...