rattleneak Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Lurte på en av disse lurer litt på om de støyer? Og hvilken som gir mest for pengene når det gjelder ytelse 1. Bærbare 2. Bærbare takk
AndyF Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 vil si pc nr 2 gir mest for pengene siden pc'ene er svert like men det koster 2k mindre
fredriku Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Ja, de er vel faktisk helt like, med unntak av prosessor. Samme klokkefrekvens på begge og FSB, med forskjellen er jo AMD / Intel da.. Og det er 256mb mere minne på skjermkortet på Intel-maskinen. Om det har noe særlig utslag på ytelsen skal jeg ikke uttale meg om, men tviler på du vil merke det. Når det gjelder prosessorene, er det bare viftestøyen og batteritiden du vil merke noe på. Jeg vil gå så langt som å si dette: Er du avhengig av en halvtime eller mer ekstra batteri (uten å si det sikkert), så ville jeg utelukkende gått for Intel-maskinen. Hvis ikke, gå for AMD-modellen. Som det blir sagt, den gir mye mer for pengene egentlig!
rattleneak Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 (endret) Ja, de er vel faktisk helt like, med unntak av prosessor. Samme klokkefrekvens på begge og FSB, med forskjellen er jo AMD / Intel da.. Og det er 256mb mere minne på skjermkortet på Intel-maskinen. Om det har noe særlig utslag på ytelsen skal jeg ikke uttale meg om, men tviler på du vil merke det. Når det gjelder prosessorene, er det bare viftestøyen og batteritiden du vil merke noe på. Jeg vil gå så langt som å si dette: Er du avhengig av en halvtime eller mer ekstra batteri (uten å si det sikkert), så ville jeg utelukkende gått for Intel-maskinen. Hvis ikke, gå for AMD-modellen. Som det blir sagt, den gir mye mer for pengene egentlig! 7742158[/snapback] Hmm takker. Har en kamerat av meg som har en pavillion zd8000 den har ekstremt mye viftestøy 3 vifter under som går på fult hele tiden. Han får ikke gjort noe med dem heller. Ønsker helst ikke at det blir slik:-) Endret 17. januar 2007 av rattleneak
Jada-jada Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Ja, de er vel faktisk helt like, med unntak av prosessor. Samme klokkefrekvens på begge og FSB, med forskjellen er jo AMD / Intel da.. Og det er 256mb mere minne på skjermkortet på Intel-maskinen. Om det har noe særlig utslag på ytelsen skal jeg ikke uttale meg om, men tviler på du vil merke det. Når det gjelder prosessorene, er det bare viftestøyen og batteritiden du vil merke noe på. Jeg vil gå så langt som å si dette: Er du avhengig av en halvtime eller mer ekstra batteri (uten å si det sikkert), så ville jeg utelukkende gått for Intel-maskinen. Hvis ikke, gå for AMD-modellen. Som det blir sagt, den gir mye mer for pengene egentlig! 7742158[/snapback] Hmm takker. Har en kamerat av meg som har en pavillion zd8000 den har ekstremt mye viftestøy 3 vifter under som går på fult hele tiden. Han får ikke gjort noe med dem heller. Ønsker helst ikke at det blir slik:-) 7746860[/snapback] Det er ofte den store forkjellen mellom Intel og Amd.
dominus Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 gå for intelbox'n du. turion x2 "suger" i ytelse vs C2D. har en hp med turion x2 og en kollega har "samme" maskinen med C2D. og det er stor forskjell på de to i ytelse. stor forskjell..
bendik92 Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 de selger http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326206 til 11k på xd.no + gratis vista med på kjøpet ^^ det er ikke nødvendig å betale for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå