Gå til innhold

Påstart etter lang pause, par spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg har hatt en "pause" fra spillet siden mai 2006.

jeg ble rett og slett for fristet, så jeg kjøpte meg tbc nå.

har en level 60 mage der med litt random epic MC gear. Blant annet robe of the archmage, belt of the archmage men hovedsaklig +dmg gear fra MC.

Derfor lurer jeg på hvordan det blir med leveling og pvp oppover med dette gearet ?

Er jeg nå regnet som en "grønn" geared player, med tanke på at naxxramas etc har vært ute en god stund ?

Er det noe mer jeg bør være ops på ang. tbc lanseringen ? :)

jhj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er en svak person:P

Jeg måtte bestille meg TBC nå, klarte ikke å se alle andre spille det, ser bare så rått ut:D

Men har hadt pause siden før sommeren, men nå skal jeg ta det litt med ro:P

Skrevet

Akkurat det samme tenkte jeg.

Før når jeg spilte hadde jeg ingenting annet å gjøre, så jeg ble altfor avhengig. Men nå har jeg fått ting å gjøre, blitt mer motivert til skole og ikke minst fått meg jobb. Da har jeg ihvertfall noe å gjøre når jeg sitter på pcen, istedenfor å sitte på msn og bare dra tiden ut.

Var faktisk ganske morsomt, fordi jeg sjekket først om jeg hadde fått inn penger på kortet til mat. Så hadde jeg fått inn litt mer en jeg trodde, så sier kameraten som var med "Sjekk om de har TBC på ebgames da!", så tenkte jeg det kunne være like greit å kjøpe det _hvis_ de hadde flere kopier igjen. Jaggu hadde dem hele 160 kopier i butikken som ikke var forhåndsbestilt. Så da vet dere det :)

Skrevet

Du får ingen problemer med å lvl opp magen.

Spilte litt i går med min, og jeg vurderte allerede etter få timer å bytte ut wanden min med en grønn en. Det er rimelig bra gear å få tak i både fra drops og quest rewards.

Velkommen tilbake i WoW, kos deg å lykke til i TBC. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...