Gå til innhold

Kommentartråd MeTube - rørkabinett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du trenger ikke hentelapp, det er min erfaring. Skriv bare ut den pakkesporinga du finner når du søker på posten! Holder i massevis. Men er vel litt sent nå uansett :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det jeg har gjort nå Dj Ovin. Har ikke vært hjemme i dag, så skulle få noen andre til å hente den for meg. Men siden lappen ikke kom i postkassen så ble de ikke noe av.

Men i morra blir den hentet :) Så det blir en liten update når jeg kommer hjem på kvelden.

Skrevet

Har aldri opplevd at en kjøler til en PC har vært så populær i en arbeidslogg før :p

Har du begynt å pusse og sparkle, Mr. Anki? Det er kjempegøy i starten når en ser resultater, men etterhvert går en rimelig lei, og det er heller lav fremgang :p

Goscinny ;)

Skrevet
Da er jeg hjemme og kjøleren er pakket ut.

Har desverre ikke nett nå, så får ikke laget update.

9010650[/snapback]

Akkurat, ja.

Skrevet fra mobil da?

Skrevet

Fin kjøler, valgte samme til Superman-Case'n :)

Grunnen til at jeg valgte den kjøleren er at jeg har den fra før av og er strålende fornøyd! Du hører den ikke og den kjøler utrolig bra :) Det eneste du må passe på er om den får plass. Den er litt høy, men får du plass så er denne absolutt å anbefale! :)

Skrevet

Jeg har ikke så mye til til modding for tiden, desverre. Så det kan bli litt tid mellom updatene fremover nå.

Men skal kjøre så godt jeg kan.

Hva mener du med at det vil ødelegge det estetiske?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...