fishlake Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 På min NextGenTel postkonto får jeg alt mulig rask. Slik var det ikke før. Noe skyldes muligens en eller annen registrering som er på "vidvanke", men jeg forstår ikke hvorfor jeg får post til njoh nkhedema njalj nizzemor nipeder nkdram nju nico osv. alle @broadpark.no Ingen av disse matcher min brukerkonto eller epost-adresse hos NGT. Er det, som jeg tror, NGT som ikke har peiling på det de driver med, evt. bruker buggete POP-server? Personen jeg snakket med på NGT's Kundeservice hadde ikke noen løsning sist jeg tok opp dette. Heldigvis får jeg snart Lyse.
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har ikke noen forklaring på problemet ditt, men vil råde deg til å droppe bruk av mail som er låst til en ISP. Da er det mye bedre å bruke f.eks gmail med gode spamfiltre som du kan bruke uansett hvilken ISP du skulle bytte til fremover.
Legion Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 'From' og 'To' feltet i en epost behøver ikke å signalisere hvor mailen ble sent til/fra, det kan stå hva som helst der, du får den i din inboks fordi din epostadresse stod som bcc fra utsender...høyst sannsynlig iallfall
fishlake Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 'From' og 'To' feltet i en epost behøver ikke å signalisere hvor mailen ble sent til/fra, det kan stå hva som helst der, du får den i din inboks fordi din epostadresse stod som bcc fra utsender...høyst sannsynlig iallfall 7729326[/snapback] Sant nok! Er det noen mulighet til å se bcc noe sted? Temmelig sleipt om man bruker et gyldig epost-domene i To: i tillegg til å bruke bcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå