Gå til innhold

Hvorfor får jeg e-post med "feil" addresse


fishlake

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min NextGenTel postkonto får jeg alt mulig rask. Slik var det ikke før. Noe skyldes muligens en eller annen registrering som er på "vidvanke", men jeg forstår ikke hvorfor jeg får post til

 

njoh

nkhedema

njalj

nizzemor

nipeder

nkdram

nju

nico

 

osv. alle @broadpark.no

Ingen av disse matcher min brukerkonto eller epost-adresse hos NGT.

 

Er det, som jeg tror, NGT som ikke har peiling på det de driver med, evt. bruker buggete POP-server?

Personen jeg snakket med på NGT's Kundeservice hadde ikke noen løsning sist jeg tok opp dette. Heldigvis får jeg snart Lyse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'From' og 'To' feltet i en epost behøver ikke å signalisere hvor mailen ble sent til/fra, det kan stå hva som helst der, du får den i din inboks fordi din epostadresse stod som bcc fra utsender...høyst sannsynlig iallfall

Skrevet
'From' og 'To' feltet i en epost behøver ikke å signalisere hvor mailen ble sent til/fra, det kan stå hva som helst der, du får den i din inboks fordi din epostadresse stod som bcc fra utsender...høyst sannsynlig iallfall

7729326[/snapback]

 

Sant nok! Er det noen mulighet til å se bcc noe sted?

Temmelig sleipt om man bruker et gyldig epost-domene i To: i tillegg til å bruke bcc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...