Gå til innhold

Noe vits å kjøpe BC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noe vits for meg å kjøpe BC nå?

er kun lvl24 Dwarf warrior...

jeg har vell ikke noe å hente av å kjøpe det? er vell ikke kommet noe nytt utstyr som jeg kan dra noe nytte av eller?

håper på rask svar, er meget usikker om jeg skal stå klar ved butikken klokken 00.01 eller ikke:P

mvh

vyrez

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger vel strengt talt ikke å stå i butikkene kl 00.00 uansett. Siden du er lvl 24 er nesten lik 0 vits å kjøpe det. TBC er såkalt "nytt content" dvs, nye ting du ikke kan se/oppdage/oppnå/gjøre i version 1.

Så spill i ditt eget tempo til lvl 60 du, og så kan du tenke på å kjøpe det. Det er jo en tilleggs pakke til de som er på lvl 60 allerede. Eneste grunnen jeg kan se du kan kjøpe det for er hvis du vil lage en ny char med en av de nye rasene :)

Skrevet

Ville ventet med å kjøpe til alt stresset rundt release hadde lagt seg:) Du trenger det uansett ikke om du har lyst å levle dvergen din. Vent en ukes tid er mitt råd.

Skrevet

Må bare takke for rask respons folkens:)

tror rett å slett jeg ikke gidder å kjøpe BC da... :)

er fornøyd med warriorn min, å kommer til å prøve å lvl den vidre... (ja vet at folk sier warrior er den svakest klassen men er fornøyd med den jeg:D foresten, er det sant? er warrior dårligst? har ikke alle fordeler å ulemper da?)

så det kommer ikke til å ha noe å si for meg når jeg spiller at jeg ikke har BC?

mvh

vyrez

Skrevet
foresten, er det sant? er warrior dårligst?

7724502[/snapback]

Ingen er "dårligst". Warrior kan kanskje slite litt ekstra i PvP, men er helt uunnværlig i ethvert instancerun/-raid.

Skrevet

Nei warrior er ikke dårligst. Det finnes ingen dårligs klasse og ingen beste klasse. Det er den som putter mest tid inn i char'n sin som blir best. Enkelt og greit.

Warrior's dreper magen min på ett eller to slag hvis de er heldige, så der har du noe å se frem til ;)

Skrevet
Nei warrior er ikke dårligst. Det finnes ingen dårligs klasse og ingen beste klasse. Det er den som putter mest tid inn i char'n sin som blir best. Enkelt og greit.

Warrior's dreper magen min på ett eller to slag hvis de er heldige, så der har du noe å se frem til ;)

7724517[/snapback]

Da er du er dårlig mage :p

Og jo..det er noen "beste klasser" .. warlock (og hunter) ;)

Skrevet

Hadde du vært litt smart, så hadde du kjøpt deg TBC og begynt å levla en Blood elf Paladin eller Dranei Shaman. De kommer til å bli så ettertraktet og ettersom du bare er 24, så har du mulighetene på bordet. Det er mitt råd.

Skrevet
Hadde du vært litt smart, så hadde du kjøpt deg TBC og begynt å levla en Blood elf Paladin eller Dranei Shaman. De kommer til å bli så ettertraktet og ettersom du bare er 24, så har du mulighetene på bordet. Det er mitt råd.

7725434[/snapback]

Tja, har en misstanke om at det kommer til å bli en del hundretusen som skal starte en Blood elf Paladin eller Dranei Shaman. Mulig "ettertraktet" for kan bli "overflødig".

Skrevet
foresten, er det sant? er warrior dårligst? har ikke alle fordeler å ulemper da?

7724502[/snapback]

Før TBC skulle klassene være "balansert" på lvl 60. Etter TBC har warlocks blitt veldig overpowered, mens warriors har blitt en smule dårligere. Mener jeg, og jeg vet det er mange som er enig med meg. Men ettersom at du snart kan nå lvl 70 regner jeg med at det blir med balanse mellom klassene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...