Gå til innhold

Hvem har Lowepro Slingshot 300AW i Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har selv 200 og kunne aldri livet tenkt meg en større sekk(300) som bare har en stropp over skulderen. Hvis du går mer enn et stykke er det ikke komfortabelt i det hele tatt, og hvis du trenger kameraet fort henger det på skuleren, ikke i sekken.

 

Liker ikke konspetet i det hele tatt.

 

Fant forøvrig en test av sekken her, selv om trådstarter allerede har bestemmt seg for hvilken sekk han skal ha http://www.popphoto.com/cameraaccessories/...hot-300-aw.html

Endret av engekri
Lenke til kommentar
Jeg har selv 200 og kunne aldri livet tenkt meg en større sekk(300) som bare har en stropp over skulderen. Hvis du går mer enn et stykke er det ikke komfortabelt i det hele tatt, og hvis du trenger kameraet fort henger det på skuleren, ikke i sekken.

 

Liker ikke konspetet i det hele tatt.

 

Fant forøvrig en test av sekken her, selv om trådstarter allerede har bestemmt seg for hvilken sekk han skal ha http://www.popphoto.com/cameraaccessories/...hot-300-aw.html

7776223[/snapback]

 

Har selv hatt 200, men den ble for liten for mitt utstyr.

Har selvsagt et par andre sekker/bagger, men synes Slingshotkonseptet fungerer bra.

 

Skulderbag'en som jeg har (stealth reporter 550AW) blir VELDIG vond å bære rundt, der synes jeg Slingshot'en fungerte MYE bedre.

 

Sekken min (Kata R-103) er helt genial, men savner som sagt en "bysekk/bag".

Den testen som du postet har jeg selvsagt lest, men det er på bakgrunn av tidligere bruk av 200AW som gjør at jeg går for en 300AW så fort den dukker opp i Norge.

 

Andreas

Lenke til kommentar

Send en mail til PR-Foto som er importør av lowepro i Norge.

De kan også hjelpe deg med nærmeste forhandler, men de aller fleste fotobutikker fører eller skaffer lowepro. Om de har den på lager er en annnen ting.

 

Ellers er jeg helt enig i at slingshot ikke er spesielt behagelig å bruke, spesielt over litt tid og med tungt utstyr. Har selv en 100, og fyllt opp blir dette mer enn tungt nok å gå med en hel dag, som jeg gjerne gjør. Men i og med at du allered har en 200 kjenner du jo konseptet, og vet hva du går til. Selv mener jeg dette konseptet ikke erstatter en vanlig sekk, men mer kompletterer til f.eks. (som du sier) byvandring og kortere turer.

Lenke til kommentar
Send en mail til PR-Foto som er importør av lowepro i Norge.

De kan også hjelpe deg med nærmeste forhandler, men de aller fleste fotobutikker fører eller skaffer lowepro. Om de har den på lager er en annnen ting.

 

Ellers er jeg helt enig i  at slingshot ikke er spesielt behagelig å bruke, spesielt over litt tid og med tungt utstyr. Har selv en 100, og fyllt opp blir dette mer enn tungt nok å gå med en hel dag, som jeg gjerne gjør. Men i og med at du allered har en 200 kjenner du jo konseptet, og vet hva du går til. Selv mener jeg dette konseptet ikke erstatter en vanlig sekk, men mer kompletterer til f.eks. (som du sier) byvandring og kortere turer.

7794887[/snapback]

 

 

I følge PR-Foto så kommer den til Norge i løpet av februar-mars.

Spørs om ikke jeg bestiller en via BHPhotovideo i New York :)

 

Andreas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...