drugis Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 hei! logga innpaa i dag og characteren min er usynlig, andre kan se meg men jeg kan ikks se meg selv, har logga innpaa andre charactere, og det funka fint. har og proevd aa logge meg innpaa andre sine maskiner og der viser characteren, saa hva er problemet her?? litt frustrerende takker for svar
Isabell_89 Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Dette pleier å skje med mainen min og.. Det pleier som regel bare skje når jeg er i IF. Hvis jeg får dette bare venter jeg til jeg blir ''synlig'' igjen, selv om det kan være ganske så irriterende Mvh Isabell
SesamSesam1 Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Slett WTF mappa... Har skjedd med meg en del ganger, og dette har hjulpet... Eventuelt kan du prøve å bare klippe den ut lime den inn et annet sted, for så å flytte den tilbake. Dette funket for meg! Lykke til
Amon Amarth Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 ER du rogue? Kommet borte stealth knappen? skulle ønske karakteren min var usynslig også, mye lettere å ganke da.
VikingMyte Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 ER du rogue? Kommet borte stealth knappen? skulle ønske karakteren min var usynslig også, mye lettere å ganke da. 7722356[/snapback] Tviler egentlig sterkt på at du er usynlig for andre :!:
Bjonski Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 heldige deg....du er faktisk usynlig:p 7722458[/snapback] Usynlig for seg selv ja.. Det har skjedd med meg også.. jeg logga ut og venta en stund, så funka det igjen..
knux Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Christ, sånt skjer bare når du er i store byer, og WoW loader personer, objekter osv. Bare vent til du blir synlig igjen, hvis det ikke funker, relogg til det funker.
Gnurk Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Slett WTF mappa... Har skjedd med meg en del ganger, og dette har hjulpet...Eventuelt kan du prøve å bare klippe den ut lime den inn et annet sted, for så å flytte den tilbake. Dette funket for meg! Lykke til 7722129[/snapback] Har gjort dette selv 3-4 ganger etter diverse patcher, og det har løst problemet.
drugis Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 heysann igjen, funka igjen i dag, men han var borte i hele gaar, takk for svar folkens. (nei, var ikke bare i storbyer, overalt, drev aa grinda aa questa i gaar uten at den var synlig:) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå