Gå til innhold

Problemer med DVD-brenner. Finner ikke plater osv.


CCola

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har akkurat kjøpt meg ny DVD-brenner med label ting :p

 

Men brenner funker bare noen ganger. Jeg prøver å sette i en normal DVD-plate (et spill orginal), men finner det bare noen ganger.

 

Jeg prøver og å brenne noen filmer ut, men da jeg i Nero trykker "Disc-Info" står det bare "No disc inserted osv.."

 

Og noen ganger når jeg endelig har klart å finne platen i Nero, kommer det opp da jeg skal brenne den "Please insert an empty disc to write to..."

 

Noen som vet noe?

 

- Kan det være hovedkorte som er litt fucka (har nemlig problemer med USB portene og)

- Trenger jeg drivere?

 

Btw, DVD-rommen heter: Optiarc DVD RW AD-7173A

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg har akkurat satt sammen ny PC, og blant annet med samme DVD-rom som deg.

 

Spillern er veldig ustabil, og leser de platene den vil, når den vil.

I tillegg har jeg problemer med å kopiere filer fra DVDer til HD fra den. utforsker "låser seg".

 

Jeg testa med en film som den forrige spilleren min hadde store problemer med(ripete plate), og den spiltes av uten problemer her.

 

Når jeg hører på spilleren høres det ut som den ikke "klarer å holde seg igang". Den spinner opp, og holder seg sånn ei stunn før den spinner ned, og stopper(For eksempel under installasjon av spill).

 

Det skal ikke være nødvendig med drivere.

Jeg har splitter nytt hovedkort, så det er sannsynligvis ikke det, ettersom du har samme feil.

 

Sender tilbake spilleren om noen dager, hvis jeg ikke finner noen løsning/ får tips her.

 

 

Severin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...