Gå til innhold

Norsk/Skandinavisk guild på Kharazan 16/1!


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Ser ut som en del folk her har lyst til å starte på den nye serveren Kharazan (eller noe ;p ) når TBC kommer ut! Jeg og 4 andre kompiser skal også rerolle der, og i den anledning, skal vi lage ett norsk/skandinavisk guild der?

 

Dette vil bli på horde siden (selvsagt!!). Jeg har lyst til å si at vi vil prøve bli "high end", men siden alle starter på level 1 vil jo det ta tid til vi er "high end" da, men ja målet er å bli en "bra" guild :p

 

Guild navn har vi i kompis gjengen ikke funnet ut ennå, men om mange folk her joiner, skal vi prøve få til ett skikkelig navn (Otto's Lovely Gentlemen var den første planen, men er forståelig om dere her ikke vil inn i ett slikt guild :p).

 

Jeg skriver da denne posten her så får vi se hvor mye folk vi får med! Får jeg med 6+ folk fra forumet her jeg så er jeg fornøyd! Vi vil uansett prøve skaffe så mange norsk/skandinaviske på serveren og lage ett litt seriøst guild uansett!

 

Men dette er ikke noe helt no-lifer greier der vi skal vere dem som levler til level 70 først osv :) Men fordiom vi blir level 70 4 månder etter den beste guilden, har ikke dette noe my å si :)

 

Så hvem er med? FOR THE HORDE!

 

Noen som vet om andre gaming sider der jeg kan lage denne posten? Utenom worldofwarcraft.com fordi jeg forstår ikke helt det forumet der :)

 

Og det gjør ikke noe om dere begynner 2-3 dager senere enn TBC release, siden, yea, slik som han nedom sa :)

 

 

Ja mange har her i tråden sagt de vil vere med, og vi har startet!!

 

Guilden heter "Deathtime" og dere får invite med meg om dere whisprer meg ingame, heter der Kaye :)

 

Er ikke sikkert jeg kan invite, ettersom folk må først signe charter ;)

Endret av genetex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Kommer ikke til å få meg TBC den 16. , men jeg skal helt klart lage ny på Kharazan :)

Du kan notere opp meg + kompis + kanskje enda en kompis :)

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Lenke til kommentar

jeg er med:D

Navn blir -dèjavu

rase - blood elf, rouge,priest eller paladin.

 

Jeg skal hente TBC kl 00.00 imorgen på game(tidligere spiderman) i oslo:D siden server

der main er, er nede får jeg ikke utforsket og tar da å starter min alt:D

Kult vis dettre blir noe av:D

Lenke til kommentar
Apocalypse Dudes..

 

bwahahaha!

 

Var det så gale da? Er jo litt kjedelig med slike veldig seriøse guild navn, som Bloodsong, Ashes, eller, vi kan ta dem som alltids er på gresk (kan ikke noen i hodet) eller selvsagt, nordic vikings, norske krigsmenn osv.

 

Kan prøve vere litt orginal :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...