Metrouns Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Da jeg installerte vista tidligere i dag, fikk jeg ett lite problem. Jeg har Mobile Intel® 915GM/GMS,910GML grafikkort. Da jeg skulle bruke Vista Aero, fikk jeg opp at jeg trengte 64 mb grafikkort. Mitt har bare 32 mb. Finnes det noen måte å "lure" windows på, slik at jeg kan bruke Vista Aero?
Jada-jada Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Da jeg installerte vista tidligere i dag, fikk jeg ett lite problem. Jeg har Mobile Intel® 915GM/GMS,910GML grafikkort. Da jeg skulle bruke Vista Aero, fikk jeg opp at jeg trengte 64 mb grafikkort. Mitt har bare 32 mb. Finnes det noen måte å "lure" windows på, slik at jeg kan bruke Vista Aero? 7718654[/snapback] Nei! Kortet ditt er ikke beregnet for Vista....
Metrouns Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Skrevet 14. januar 2007 Er det mulig å oppgradere grafikkortet, eller er dette ett innebygget kort?
ventle Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Dette er integrert i brikkesettet, ingen mulighet til å oppgradere. Kortet heter forøvrig Intel GMA900 (de andre tallene er modellnavn på brikkesettet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå