Gå til innhold

trenger hjelp SNAREST(NWN2)


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har komt til act2 og er nesten ferdig med questen med de 5 statuene(Statues Of Purification) og har problemer med den siste statuen...... problemet mitt er at filmen/chatten som skal være der ikke kommer, og da har jeg det problemet med at jeg ikke får kommet meg videre(kommer ikke i noen kamp heller), og jeg har prøvd å snakke med personen/skapningen forran statuen til ingen nytte...kan noen hjelpe?.... :cry::cry: (kommer ikke i noen kamp heller)

 

HASTER

 

MSN: [email protected]

hvis det er noen som vil prøve å få det til å funke

Endret av DeHawk89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg husker skal det være en cut-scene på slutten der. Hvis du ikke har patchet spillet ditt vil denne cut-scenen ikke komme dersom du ikke kontrollerer Main Character når den skal starte.

 

Så, enten husk på å ta over kontroll over deg selv rett før kampen er ferdig eller last ned patch.

Lenke til kommentar
Såvidt jeg husker skal det være en cut-scene på slutten der. Hvis du ikke har patchet spillet ditt vil denne cut-scenen ikke komme dersom du ikke kontrollerer Main Character når den skal starte.

 

Så, enten husk på å ta over kontroll over deg selv rett før kampen er ferdig eller last ned patch.

7717180[/snapback]

 

problemet er at kampen ikke kommer men takk alikevel :dontgetit:

Endret av DeHawk89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...