Gå til innhold

kamera på d900,n73 og k800


Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Har tenkt å kjøpe ny mobil. Valget står mellom d900, n73 og k800... Har skjønt det sånn at k800 kanskje har bittelit bedre kamera enn n73 men det for gå... Men jeg syns at k800 og n73 er altfor tykke og store. (og ikke fulgt så fete design messig heller) ..og da er jo d900 et godt alternativ...så da lurer jeg på om kamera på d900 er mye dårligere enn på de to andre?

N73 har jeg mest lyst på fordi den har bra video sammen med bra kamera...Men det er MYE jeg ikke trenger på den...men det gjør jo ikke no når den er billigere enn k800. Men har dessverre hørt at den kan henge seg opp å slå seg av når noen ringer og at den er veldig treg i menyene, lang tid på å ta bilde fra du har trykket på avløseren osv. og det jo noe som er veldig irriterende!(er dette fikset i en ny Fw?) Hadde w800i før og t610 før der igjen, joystickene på begge disse ble ødelagt fort og det kom mye støv under skjermen! (det med støvet skjer vell kanskje på alle mobiler) men ble ganske irritert da jeg så at k800 har joystick. Er så irriterende at den ikke funker opp eller ned osv. selvom du får det på garantien er det kjedlig å gå uten den en måned...vis de bare kunne vært litt tynnere :love:

n76 hadde jo vært perfekt..kanskje ikke så bra kamera men rå og tynn. Noen som vet når den kommer??helt eksakt? :)

 

 

takk for svar! :)

 

 

EDIT: så den nye samsungen Z720..Den er jo sikkert litt bedre enn d900..Trennger ikke 3g men vis den har bedre fotokamera. Men sikkert veldig dyr. vil at prisen skal ligge litt over 2000 med youngtalk...men denne blir vell mye dyrere på starten...

Endret av andy24
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...