Amdmannen Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Hei. Små flau over å spørre om dette, men har glemt hvor jeg gjorde dette og har ikke tid til å lete det fram igjen. Problemet er at når jeg skrur av maskinen resetter skrivebord og start linjen seg tilbake til standard (verktøylinjer resettes og ikoner går tilbake til standard) noen som kan gi meg et kort svar på hvordan jeg fiksa dette? Takker på forhånd Mvh Nichlas Edit: dette skjedde etter en defragmentering kan disken være ødelagt eller er det bare en innstilling jeg har vært borte i? Endret 13. januar 2007 av Amdmannen
Amdmannen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Skrevet 14. januar 2007 Ingen som kan hjelpe? Trenger sårt å fikse dette.
AiKi Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Forsøk å kjøre denne .reg-filen, evt. åpne i Notepad og sjekke om disse nøklene er lagt til, og med riktig verdi (bruk Kjør->Regedit, der kan du finne frem i katalogene): [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer] "NoSaveSettings"=dword:00000000 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run] "SystemTray"="SysTray.Exe" Nå er jeg ikke sikker på at det fungerer, men mener å huske hvordan jeg slo av lagring av innstillinger ved avslutning av Windows selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå