Sonic^^ Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Hei! Jeg klarer ikke å få publisert siden som jeg har lagd i Dreamweaver. Noen som kan hjelpe meg? Skal laste den opp på en FTP server.
-Dan Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 ehm.. da trenger du en ftp-clinet som smartftp eller Bulletproof il. ellerså går det jo ann å bruke den gamle måten! ftp://brukernavn@serveradresse så skriver du inn passordet og legger inn fila i mappen!
maZe- Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Du kan se om får tak i CuteFTP, veldig enkelt og greit ftp program. Brukervennlig som bare det. Jeg bruker det selv, og ville ikke ha byttet det mot noe.
Anders Moen Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Jeg liker SmartFTP. Har ikke prøvd noen andre FTP programmer enn dette, og det er fordi jeg er storfornøyd med det
CruellaDeVille Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Hei! Jeg klarer ikke å få publisert siden som jeg har lagd i Dreamweaver. Noen som kan hjelpe meg? Skal laste den opp på en FTP server. 7711512[/snapback] Hvis det er en nyere versjon av dreamweaver har det innebygget ftp-overføringsprogram. Du må først definere et "site" og der fyller du inn påloggingsinformasjon. Når du vil overføre filer trykker du på en knapp og vips! Se fremgangsmåte med bilde her: http://www.nibbler.no/dreamweaver_ftp/
Wattengård Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Trenger ikke være en nyere versjon heller... Jeg brukte DreamWeaver når den var i versjon 3... Allerede da hadde det site manager funksjon. -C-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå