Sigurdn Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har nå installert TBC og lastet ned patchene. Men hvor skal jeg aktivere kontoen min for TBC bruk eller så? 7712287[/snapback] Her må du inn å aktivere kontoen din.. Som sagt så må du vente til midnatt den 15-16 jan. Håper bare at siden ikke går den når alle kommer til å prøve å aktivere
WarpX Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Håper bare at siden ikke går den når alle kommer til å prøve å aktivere Får håpe at de fleste andre står og stanger på hovedsiden til WoW EU da
Daehli Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Spørsmål: Trenger jeg de gamle wow-CDene for å kunne installere TBC? Jeg har kastet alt jeg hadde av CDer, CD-keys etc. har bare kontoen og mailadressen min. Det tar nesten en dag å laste det ned fra blizz. sin hjemmeside. Så får jeg hele klienten hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe TBC? Det er litt kjedelig hvis du må først starte på CD-1, så 2,3,4,5, patche til nyeste. Deretter ta CD-1 på TBC eller DVD, også gjøre seg ferdig der, pluss uptade. Er det noen som vet svaret? jeg gidder ikke å bruke to dager på å komme i gang å spille. Har egentlig kastet det spillet for godt.
Vaktmestern Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Du trenger ikke de gamle CD-ene om du allerede har WoW innstalert. Om du har slettet WoW trenger du alt av CD-er (tror jeg ganske sikkert).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå