Gå til innhold

Problemer med innlogging på Live Messenger


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har problemer med å logge inn på Live Messenger. Den står lenge og prøver før den kommer opp med en error code: 81000306. Jeg har prøvd å logge inn på Windows Messenger, men det funket ikke. Til min store overraskelse fungerte det helt fint å logge inn på min andre hotmail-konto.

 

Noen som har peiling på hva jeg må gjøre? Blir litt kjedelig å måtte legge til alle de kontaktene jeg har samlet opp igjennom årene. :p

 

EDIT: Skal også nevnes at jeg har re-installert Live Messenger, og at jeg får til å logge meg inn på hotmail-kontoen min via hotmail sine sider.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(Henta i frå microsoft)

Hvordan retter jeg opp feil 81000301 eller 81000306?

 

Når du prøver å logge på MSN Messenger, kan du få følgende feilmelding:

 

* Vi kunne ikke logge deg på MSN Messenger. Det kan være et problem med tjenesten eller med Internett-tilkoblingen din. Kontroller at du er koblet til Internett.

 

Prøv følgende for å løse problemet:

 

1. Kontroller at du er koblet til Internett.

2. Kontroller at den nyeste versjonen av MSN Messenger er installert.

3. Kontroller at du har installert de nyeste, tilgjengelige oppdateringene for ditt operativsystem. For Microsoft® Windows®-operativsystemer, gå til webområdet for Microsoft® Windows® Update%.

4. Hvis du bruker en brannmur, sørger du for at MSN Messenger blir gitt full tilgang gjennom brannmuren. Du finner mer informasjon i dokumentasjonen for brannmuren.

5. Kontroller innstillingene for avansert tilkobling i MSN Messenger.

 

Notater

 

* Hvis datamaskinen er en del av et bedriftsnettverk, kontakter du systemansvarlig for å kontrollere at nettverket gir tilgang til MSN Messenger-tjenesten.

* Hvis du bruker en ekstern tilkobling, kan tilkoblingen ha blitt tidsavbrutt. Prøv å koble til på nytt senere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...