Gå til innhold

8800GTS SLI - PSU ... ?


Anbefalte innlegg

Har planer om å sette opp et system bestående av :

 

Asus GTS 8800 GTS, foreløpig 1 stk, men kommer til å oppgradere til SLI ! :w00t:

 

Asus p5n32- E SLI Hovedkort

 

Intel C2D e 6400

 

Minne er under vurdering

Osv ...

 

Handlevogn Oppdateres fortløpende

 

mitt spørsmål er Hvilken PSU bør jeg investere i ... Vil gjerne ha en som er så stillegående, men har ikke vunnet i lotto enda ....

Takker for hjelp :thumbup:

 

EDIT : Endret hovedkort

Endret av landego1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAR lett litt rundt omkrking og kommet frem til at det egentlig er disse PSU'ene som er atuelle for meg :Handlevogn

 

Antec TruePower Trio 650 EC

 

OCZ GameXStream 700 Watt

 

Seasonic S12 600W

 

Thermaltake Toughpower 750W

 

Noen som har erfaringer med disse .. ?

Det er noen andre som også er "SLI Godkjente", men de ligger et par hakk over mitt budsjett -.... :(

 

Evt, Mist 600w er jo en kjekk PSU, men er usikker på om den klarer brasene ...

Om noen har gode forslag til andre strømforsyninger, så skrik ut.

 

Thnx !

Lenke til kommentar
Asus p5n32- E SLI 

eh det sli mb da bruker vanlig g80 nvidia driver

7714772[/snapback]

 

Akurat endret førsteposten ... :whistle:

Håper da det, var derfor jeg endret til det, så at mange hadde hatt endel trøbbel med det andre kortet, så byttet til et annet....

Pieuh, ikke lett å finne det som er best nei . !

Lenke til kommentar
HAR lett litt rundt omkrking og kommet frem til at det egentlig er disse PSU'ene som er atuelle for meg :Handlevogn

 

Antec TruePower Trio 650 EC

 

OCZ GameXStream 700 Watt

 

Seasonic S12 600W

 

Thermaltake Toughpower 750W

 

Noen som har erfaringer med disse .. ?

Det er noen andre som også er "SLI Godkjente", men de ligger et par hakk over mitt budsjett -.... :(

 

Evt, Mist 600w er jo en kjekk PSU, men er usikker på om den klarer brasene ...

Om noen har gode forslag til andre strømforsyninger, så skrik ut.

 

Thnx !

7714778[/snapback]

 

 

Jeg bruker ocz gamexstream 700 w og det er den beste strømforsyningen jeg har hatt så langt, så jeg anbefaler den.

Lenke til kommentar
Jeg bruker ocz gamexstream 700 w og det er den beste strømforsyningen jeg har hatt så langt, så jeg anbefaler den.

7714832[/snapback]

 

Okay, hvordan er den med tanke på støy ol ... ?

Tenkte å bygge noe stillegående denne gangen, i motsetning til dagens F16 Afterburner system...

Eneste negative med den ar at den ikke har modulære kabler, det er kjekt å ha ... !!

Lenke til kommentar

ocz gamexstream 700 w er faktisk veldig stille, det eneste jeg hører fra min pc er kabinett viftene med sin vanlige sus, mine kabinett vifter er på 19 db så om strømforsyningen hadde bråket, hadde jeg hørt det.

Det med modulære kabler vel man kan ikke få allt i verden ,men i pakken følger det med en kabel sleeve, hvis jeg husker riktig.

Fikk til og med en lion sjokoade, når jeg kjøpte den hos netshop. Det er en bra nettbutikk med bra kundeservice.

Så der kan du handle den billig, det er tilbud på den også. 1295 kr akkurat nå,men pluss med postoppkrav på 110 eller 130 kr den vil fortsatt være billig.

så jeg ville slått til raskt hvis jeg var deg da får du den billig, ordinær pris på den er 1700 kr, så du sparer nesten 300 kr.

 

ocz gamexstream 700w (netshop.no)

Endret av frode20
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...