joxan Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Hey Jeg hat et lite problem, nå som TBC er rett rundt hjørne og jeg har 2 lvl 60's -60 hunter og 60 rogue - Det jeg lurer på er hva jeg skal lvl'e videre i TBC, synes begge er morsomme å spille, men er usikker på hvilken jeg skal velge ?? Om dere har noen tips og triks til valg hadde det vært bra Joxan
Jørgen Sørheim Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Sånn, da var tråden litt kortere. Hold dere til saken.
DeadbeaT Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 ta den du liker best. veldig enkelt. eller level begge på siden av hverandre. selv ville jeg tatt rogue, men det er fordi jeg er mer en melee klasse enn en "feig-liten-dritt" klasse. Ops ja, der kom visst warrior'en in ut og sa hva han mente om hunters..
mad_arab Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Er virkelig disse trådene nødvendige? Tenk hvis alle skulle spurt om dette... det er jo uansett personlig smak og behag som burde bestemme hva man velger på spille. Å tro at man vil få noen objektive, "sanne" svar er bare tull...
kqwaiiiii Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Velg rogue. Der fikk du et fast og bestemt svar. Det er min mening, men hvorfor i helvete skulle du bry deg om den, da du burde velge den klassen du liker best. Hva er best av pannekaker og kjøttboler?
stigos3000 Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Velg hunter hvis du har lyst til å grinde non-stop og ta 60-70 med stormskritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå