Gå til innhold

ny se mobil!


c7Nn

Anbefalte innlegg

Hei. jeg trenger en ny se telefon, jeg har sett på W300i

og W710i.

Jeg leter etter en mobil som de 2 (musikk, alt-i-ett sånn type..).

Noen som har erfaringer eller vet hvilken jeg bør velge?

Er det store forskjeller på de 2 mobilene?

 

Tar gjerne imot flere forslag:>

 

takker for svar:)

 

EDIT: jeg har også sett litt på w850i , den ligger i en litt annen prisklasse men hvis noen vet om den er overlegen eller mye bedre enn de 2 klapptelefonene så vurderer jeg den og:>

Endret av CiRcLe7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har se w810i og er ganske fornøyd med den, kjenner flere som har den og har ikke hørt noe om at de har hatt noen problemer de heller! Kjempe mobil :thumbup:  Skjekk ut amobil: Amobil.no Se på komentarer og priser. Du kan gå innpå prisguide å få opp mange andre mobiltilbud også (blant annet se om du spurte etter)

7706416[/snapback]

 

ja tenkte litt på den , men er så kjedelig mobil, kjenner mange som har den jeg og.

Lenke til kommentar

Samma hva du velger :p Alle SE telefonene ser og er nesten helt like innvendig ;) Det er grunnen til at jeg ikke liker SE så godt..

 

Men..! skal jeg hjelpe deg litt, så ville jeg gått for W850i.. Men den er jo ikke akkurat i den prisklassen du er interessert i. Så det står mellom den og W710i.

Lenke til kommentar
Samma hva du velger :p Alle SE telefonene ser og er nesten helt like innvendig ;) Det er grunnen til at jeg ikke liker SE så godt..

 

Men..! skal jeg hjelpe deg litt, så ville jeg gått for W850i.. Men den er jo ikke akkurat i den prisklassen du er interessert i. Så det står mellom den og W710i.

7711720[/snapback]

 

ja har egentlig slått fra meg w300i :p men jeg fant en w850i med abo til 1295kr hos lefdal tror jeg så jeg har råd til den og;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...