Gå til innhold

Laptop i 8000 kr-klassen


voluz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kontorapplikasjoner, surfing, litt film, litt redigering (må ha firewire) osv. Ikke noen gaming-PC nei, men kjekt om den kan spille "tetris" liksom... ;)

7703327[/snapback]

 

Sats på minimum 15,4" skjerm, ikke 14,1" i hvert fall.

Redigering -> større skjerm

Film -> større skjerm

Kontor -> større skjerm

På reisefot -> mindre skjerm

17" sprekker vel budsjettet ditt.

 

Ellers er det for fremtiden greit med tokjerne prosessoer, Core Duo (Core 2 Duo er råere, med svært lite strømforbruk), evt en AMD 64 X2 prosessoer (= TL serien). Sørg også for å få med fri Vista oppgradering.

 

Dette skal være mulig innenfor rammene dine, men mulig bluetooth og firewire kan gjøre det vanskelig og at du må legge på noen kroner.

Lenke til kommentar
Sats på minimum 15,4" skjerm, ikke 14,1" i hvert fall.

Redigering -> større skjerm

Film -> større skjerm

Kontor -> større skjerm

På reisefot -> mindre skjerm

17" sprekker vel budsjettet ditt.

 

Ellers er det for fremtiden greit med tokjerne prosessoer, Core Duo (Core 2 Duo er råere, med svært lite strømforbruk), evt en AMD 64 X2 prosessoer (= TL serien). Sørg også for å få med fri Vista oppgradering.

 

Dette skal være mulig innenfor rammene dine, men mulig bluetooth og firewire kan gjøre det vanskelig og at du må legge på noen kroner.

7703800[/snapback]

Er enig mht. skjerm. 15,4" er en grei størrelse. Jeg har en 17" bredskjerm-laptop, og en slik skal jeg aldri ha igjen... Er så tung å drasse på at den aldri blir brukt. Har også en helt nyinnkjøpt 11" go'klump fra Asus, den er kanon. :)

 

Har du noen eksempler på en PC med 15,4" som har Core 2 Duo da? Den HP'n jeg nevnte har jo Cure Duo i det minste, men bare 14" skjerm da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...