Gå til innhold

Char transfer main

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte en character fra tarren mill til maghteridon...Noe som de siste døgnene har vist seg å skulle bli mere vanskelig enn å komme seg unna med maleriet Skrik.

1 Den har aldri noensinne vært flyttet før, når wow-europe en gang i skuddåret fungerer så sier siden at char'en er "ineligible for move" og at available transfer er den 3. mars ( noen som har vært borti denne problemstillingen før ?! )

2 Enkelte påstår at Mandag når bc kommer så skal alle transfers bli resatt (Noen som vet om dette stemmer eller ikke ), vil det da bli mulig å flytte en char som skifta server for f.eks en uke siden liksom ?

Dette er min main, mine real life kjentfolk spiller på maghteridon og hvis dette overhodet ikke skal gå an vurderer jeg å kutte ut for godt :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vel være mulig hvis du bruker Paid character migration, ikke free.

Hvis du bruker free transfer kan du ikke velge server du skal til, blir bare sendt til en tilfeldig low-pop server.

Skrevet
Det skal vel være mulig hvis du bruker Paid character migration, ikke free.

Hvis du bruker free transfer kan du ikke velge server du skal til, blir bare sendt til en tilfeldig low-pop server.

7702828[/snapback]

payed selvsagt, vil bare over dit jeg så får det bare koste.

Skrevet

Migration er bare ikke mulig på alle servere samtidig..de vil visst ha litt andre ting å gjøre enn å flytte chars hele døgnet. Det er visst en større operasjon fra deres side også.

Skrevet
Migration er bare ikke mulig på alle servere samtidig..de vil visst ha litt andre ting å gjøre enn å flytte chars hele døgnet. Det er visst en større operasjon fra deres side også.

7702911[/snapback]

klar over det men jeg prater om et stadie som er FØR man velger realm...

Skrevet

Siden det ikke går, får du starte en ny char på det realmet :) Det har jeg gjort. Gidder ikke gjøre alle questene en gang til såklart, så jeg bare henger der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...