Brakballe Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hola ! Sliter etter patchen med en sabla irriterende ting som er testet på både hunter og warlock med pet ute: Hvis pet tagger eller i party noen andre en mob først så veldig ofte når jeg targeter den etterpå så kommer ikke portrait/health bar opp på mob'en ! Kan fremdeles drepe den men ser ikke health etc i det hele tatt. Kaster jeg på et hunters mark viser den etc.. sabla irriterende ! Av add ons har jeg KTM & CRTA + Enchanting sell. Har aldri opplevd dette før og det kom nå etter siste patch Tips ?? Balle
hallgeirl Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jeg er redd jeg ikke har noen løsning for deg, men du er ikke den første jeg har hørt at har dette problemet.. virker som om det er et problem hos mange, forhåpentligvis blir det vel fikset opp i neste patch (eller enda bedre.. om Blizzard klarer å finne en midlertidig løsning man kan prøve).
MRN Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hvis det er forsvinnende ikoner, ikonene ikke stemmer overense, BSoD og alt sånt, så er det Blizz problem. Om en mob 'engager' deg, og du ikke hadde mobben valgt, og ikke får valgt denne før etter kampen er ferdig, så ER det CT(ra) sin feil, som er blitt fikset i Update 12. Du finner denne oppdateringen på ctmod.net Det er altså to forskjellige problemer som er ute og går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå