Hellemyr Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hei Jeg lasta ned Dremfall (Drømmefall) demoen fra Gamer.no, når jeg skal pakke ut filen så kommer dette opp. har googla problemet litt, og funnet ut at mange andre har samme problem når du har kjøpt hele spillet. De har løst det med å bytte DVDen der de kjøpte den, eller bruke en annen dvd spiller til å lese disken. Men jeg har jo ingen disk til det? Noen som har forslag?
Kian_Alvane Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Prøv å lasta den ned på nytt, eventuelt frå ein anna plassering.
Hellemyr Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Ouf.... demoen er jo på 3,5 gig Men laster jo ned med 450 KB/s, så det tar jo ikke så sabla lang til
Hellemyr Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Jeg lasta hele demoen ned en gang til å fikk den til å virker. Men må si at det var en skuffende kort demo på 3,5 gig, spilte igjennom den på 10 min, og fikk lite inblikk i spillet.
Kian_Alvane Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Grunnen til at den tar så stor plass er nok at du får med heile grafikkmotoren til fullversjonen av spelet. Eg trur ikkje det er så lett å laga ein god demo til eit spel av denne typen, men eg har spelt gjennom heile spelet og det er eit av dei beste spela eg har prøvd, nesten lika bra som Den Lengste Reisen.
Amaranth Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Grunnen til størrelsen er ikke bare hel grafikk motor, men at det er hele spillet. Fra ende til annen. Så om det falt i smak er det bare å betale å spille resten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå