tigern89 Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 hei..Er det noen som har En Html Kode eller Kan lage en html kode,slik at jeg kan ha den på hjemmesiden min å spille musikk?
Ståle Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Les litt her: http://www.webreference.com/js/column20/embed.html Ikke ha lyd på index filen, det er det egentlig ingen som liker. Ha da heller at de kan trykke på en knapp som gjør at det spilles musikkk
kopperhead Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jah! Musikk som komme opp uten at du ønsker det er det verste :!: Ikke ha det
Håvard Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hvis du skal ha lyd på index-filen, så IKKE ha autoplay.
maZe- Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Enig med resten her. Lag det ordentlig og ikke ha autolyd Da blir folk bare irriterte kanskje. Om det skal være miljølyder og slikt så kan det være greit om du kan flash etc. Men ikke ha det om det bare skal være musikk.
tigern89 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Skrevet 14. januar 2007 ja den falt i smak du..hehe..hadde tenkt til å ha Knapp for den selv ja,enig der at det er irriterende!:Pheh kunne du slengt over html koden til den Playern?eller hv aannet må jeg gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå