Blue_Vex Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 De folka satt og lo av ham på teamspeak hver gang han sa et ord. Så sa han at dem sikkert var jomfruer hele gjengen. Da ble det helt stille, for det var vel sant for mesteparten av dem. Det var kanskje det eneste som var litt funny, med mindre du synes det er hysterisk morsomt å høre stemmen til en 11 åring.
wizardos Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Herregud, det er da ikke stemmen hans som er det hysteriske. Den bare hjelper til å få det enda mer morsomt. Det er tingene han sier som er morsomt, med tanke på at han er 11 år! lillebroren min er 10 og han prater ikke slik som denne gutten
Lt-Woof Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Han kunne mange ''stygge''ord for å være så liten da Var best når hun dama fortalte at hun måtte gå fordi Dama hennes kom :!: lo så jeg grein
ScatexX Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Hadde akkurat en slik liten unge med noe lignende stemme i en guild jeg var i en gang, jeg tror ikke jeg har møtt en så storkjefta unge noen gang. Han prata ikke så mye om det temaet her da. Uansett, ekstremt moro! Verdt det! Endret 12. januar 2007 av ScatexX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå