Aorta Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 (endret) Eg har tenkt å bytte ein berbar som eg fekk til jul. Vi kjøpte den fra TCi Norway AS og pakken ankom 22. desember. Vi har ringt til sjefen og spurt om vi kan bytte den, men han sa at det "dessverre" ikkje var mogleg fordi det ikkje gjekk an å skjule at berbaren var brukt. Han sa at fingeravtrykk på berbaren var noko dei ikkje kunne skjule. Er dette sant?? PS: Eg har nesten ikkje brukt berbaren Vær så snill og hjelp meg!! Endret 11. januar 2007 av Hallvard82
Felgen Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hvis du har hatt planer om å bytte den; hvorfor i all verden har du brukt den i det heletatt?
isak1984 Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hei Hvis du har bestilt den over nettet kan du jo bruke angreretten din hvis det ikke har gått for lang tid.. Man har angrerett for varer kjøpt på nettet. Mvh Isak
Aorta Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Hvis du har hatt planer om å bytte den; hvorfor i all verden har du brukt den i det heletatt? 7699173[/snapback] Eg hadde vel ingen anelse om at ein berbar til 11.000 kunne ha eit så dårleg skjermkort!
Aorta Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 HeiHvis du har bestilt den over nettet kan du jo bruke angreretten din hvis det ikke har gått for lang tid.. Man har angrerett for varer kjøpt på nettet. Mvh Isak 7699339[/snapback] Den blei dessverre ikkje kjøpt over nettet, den blei kjøpt gjennom BT...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå