Gå til innhold

Xbox 360 Release Guitar Hero 2


Gusarov

Anbefalte innlegg

Hei

 

Det finnes garantert en tråd om dette allerede, men jeg fått med med at mange (inkl. meg) lurer på når dette spillet kommer ut. Nå tror jeg har funnet ut svaret... Jeg så på en video om den elektronikk/spil messa som var for litt siden... Der viste de frem Guitar Hero 2 til 360`en... Mens de viste litt av at en fyr spilte det kom det en mann fram til hu som var ansvarlig for den standen og spurte om når dette ble utgitt... Og hun svarte etter det jeg kunne høre mars :yes: , ja du leste riktig, mars... Er en stund å vente men jeg skal nok holde ut :cool:

 

Og i tillegg sa de at de arbeidet med en trådløs gitar istedet for en med ledning...

 

NB! Husk dette er kanskje ikke den mest troverdige kilden men det gir da håp om at det kommer om ikke så lenge ;)

Endret av Gusarov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Hei

 

Det finnes garantert en tråd om dette allerede, men jeg fått med med at mange (inkl. meg) lurer på når dette spillet kommer ut. Nå tror jeg har funnet ut svaret... Jeg så på en video om den elektronikk/spil messa som var for litt siden... Der viste de frem Guitar Hero 2 til 360`en... Mens de viste litt av at en fyr spilte det kom det en mann fram til hu som var ansvarlig for den standen og spurte om når dette ble utgitt... Og hun svarte etter det jeg kunne høre mars  :yes: , ja du leste riktig, mars... Er en stund å vente men jeg skal nok holde ut  :cool:

 

Og i tillegg sa de at de arbeidet med en trådløs gitar istedet for en med ledning...

 

NB! Husk dette er kanskje ikke den mest troverdige kilden men det gir da håp om at det kommer om ikke så lenge ;)

7694880[/snapback]

 

Dette er vel et av spillene til 360-som jeg gleder meg mest til, og nå ser det ut til at en releasedato er klar: 6. april.

 

Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...