Gå til innhold

Hjelp.Har rotet til skjermfrekvensen på PC


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ja nå har jeg virkelig lagt gullegget.Via instilllinger i demoen av ArmA: Armed Assault forandret jeg skjermoppdateringsfrekvensen fra 60 khz til ca 50 khz.Ja jeg vet det er en dum ting å gjøre,var noe trøtt da jeg prøvde demoen og slet litt med å få spillet til å virke mere "smooth".Tenkte ikke noe over det siden demoen og pc-en virket som vanlig i to dager,men midt under bruken av et annet spill (Red Orchestra) brøt grafikken sammen.Fra å vise en grafikk i Windows på 1280x1024 (60 khz/60 hz) ville den kun minimalt fungere i sikkerhetsmodus på 1024x768 (48khz/60Hz).Det første jeg tenke var å prøve å starte ArmA: Armed Assault demoen for å rette opp tabben,men den ville ikke starte.Har også prøvd å gå direkte på skjermoppsettet via kontrolpanelet men nei,skjermoppdateringsfrekvensen er ikke mulig å forandre,det står kun at instillingene er i standard modus.Så høyeste oppløsning som er er mulig er 1024x768 siden jeg kun kjører på 48khz.

 

Tenkte da at noe mere radikalt måtte gjøres,så bruken av recovery-cd til pc kunne vel brukes.NEI,fikk til svar at windowsutgaven jeg nå hadde på pc-en hadde blitt oppdatert slik at recovery-cd ikke var kompatibel.

 

Herregud for en røre,Er det noe som har tips til løsninger eller fantastiske små program som kan overstyre windows tullet å gi meg en skjermoppdateringsfrekvensen på 60 khz som vil frigi det fantastiske 1280x1024.

 

 

Slap me silly and call me a dumbass!

 

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...