DeadbeaT Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 de virkelige exploitene med modelswitching er når du begynner å tenke annerledes, forandre gates og slikt er standard. men som et uskyldig eksempel kan jeg nevne at gnomes er de eneste char'ene som er liten nok til å løpe inn i alle peisovnene du finner rundt, nå bruk fantasien og tenk på hva du kunne gjort o du var enda mindre. tenk hva som skjer om rogues i stealth er en model som er like stor som halve BG'en? lett å shout'e ut/feare, gitt at distance yards er basert på en collisiontest basis.. hmm
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Men ikke så mye vits hvis du blir bannet av det da.
Cannabiskopen Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Har hatt annerledes Succubus sounds i ca 5 måneder uten å fått en eneste warning. Merkelig indeed.
John Keats Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 de virkelige exploitene med modelswitching er når du begynner å tenke annerledes, forandre gates og slikt er standard. men som et uskyldig eksempel kan jeg nevne at gnomes er de eneste char'ene som er liten nok til å løpe inn i alle peisovnene du finner rundt, nå bruk fantasien og tenk på hva du kunne gjort o du var enda mindre. tenk hva som skjer om rogues i stealth er en model som er like stor som halve BG'en? lett å shout'e ut/feare, gitt at distance yards er basert på en collisiontest basis.. hmm 7697884[/snapback] Tja, uansett hvor stor modellen er vil du uansett ikke se den før du er innenfor en gitt collision size som ikke kan forandres på klienten.
MittParadoX Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Det er ikke lov til og endre noen av filene i MPQ mappa, men du kan legge det til som skins. trur ikke det er ulovlig. et exempel jeg gjorde en gang >>Gryphon<<
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå