EvenEleven Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 hei jeg prøver å fikse patchen nå men når jeg skal downloade kommer det ingentiing?! noen andre som har problemet... jeg prøver å starte på nytt men da kommer det melding om at jeg kanskje må reinstalere eller no.... jeg vurdere å downloade patch fra curse etc...noen som har gjort det før? regards skrive feil skjer!
MittParadoX Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 hei jeg prøver å fikse patchen nå men når jeg skal downloade kommer det ingentiing?! noen andre som har problemet... jeg prøver å starte på nytt men da kommer det melding om at jeg kanskje må reinstalere eller no.... jeg vurdere å downloade patch fra curse etc...noen som har gjort det før? regards skrive feil skjer! 7690532[/snapback] Prøv igjen. kan ta litt tid før den starter. prøv og skifte mellom p2p og vanlig og. Er ikke sikker men trur ikke curse laster opp enGB patchen, bare us pathen. men skader ikke og kikke.^^
EvenEleven Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 ok takk for svar . når jeg prøver igjenn kommer det opp "failed to apply patch.please try again later.is this problem persist you may need to reinstall or contact technical support" ideer? reinsatll er kjedelig:D vil helst ungå det
John Keats Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 ok takk for svar . når jeg prøver igjenn kommer det opp "failed to apply patch.please try again later.is this problem persist you may need to reinstall or contact technical support" ideer? reinsatll er kjedelig:D vil helst ungå det 7690616[/snapback] Jeg fikk samma.. Starta wow på nytt, logga på, trykka restart og den la inn patchen uten problemer.
medlem-108338 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 klarer ikke å komme inn selv må trykke restart håper ikke noe skjer galt er oppi i 6% det kommer til å ta evigheter husker det første gang jeg gjorde det brukte 8 timer håper det tar mindre tid nå
MittParadoX Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Jeg brukte rundt 45min på og få den ned. ikke noe problemer med instalering. "failed to apply patch.please try again later.is this problem persist you may need to reinstall or contact technical support" Hvis du fikk dette når du skulle begynne og last ned patchen, har du sikkert allerede lasta den ned med "blizzard background downloader" (broren min lasta ned Patchen på 5sec pga dette) se om den ligger i wow mappa og om kansje du kan starte den derfra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå