Gå til innhold

Skal kjøpe en MP3-spiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en ny MP3. Har litt lyst på I-pod Nano 4GB, men lurer på om jeg kan få mer for pengene...

Jeg vil ikke bruke mer enn 2000kr, og trenger en som har en oversiktig skjerm som I-poden...

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du har jo Zen V...

Men når du mener ligner, mener du specs eller design?

7691041[/snapback]

Specs, og gjerne oversiktig skjerm og god sortering sånn som I-poden har... Trenger ikke mer enn 8 GB, skal kun brukes til ca 800 sanger...

Skrevet

tfw, slutt å linke til den linken HELE tiden. Det er forbanna irriterende. Jada, vi ser posten din, og vil de snakke om Zen Vision:M klarer de FINT å navigere seg dit selv. :mad:

Skrevet

Det hjelper ikke så jævla mye hvis du poster den forbanna linken i hver eneste post her på forumet! Hva med å faktisk anbefale mp3-spilleren istedenfor å gi den linken hele tiden? Har sett den i flere tråder nå. Skjerp deg!

Skrevet (endret)
Da vil jeg anbefale Sansa e280 fra Sandisk.

Meget god spiller, personelig mener jeg den er bedre en Nano...

7691802[/snapback]

dyrt for 8 gb

7694302[/snapback]

Det er jo fordi det er flash minne den koster såpass...

Vil ville heller tatt e270.

Mye bedre en Nano, så jeg syntes det lønner seg.

Endret av ondskapen
Skrevet
:thumbup: Kjøp Sansa! Har sett en del på Sansa e200-serien. Synes den ser veldig bra ut, lurer på om jeg skal kjøpe den selv (isåfall e280). Den er billigere enn Nano og jeg vil også si bedre! :)
Skrevet

Er Sansa E250 tung? Lyst på ny spiller, og den skal brukes under trening. Jeg er en liten person forøvrig. :!:

Noen som vet om den er tung og upraktisk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...